Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Véleményeim...

„Létezik egy általános igazság: mindenki hazudik. A változó csak az, hogy miről.” - Dr. House

Friss topikok

  • Lilo: Kocsis L. Mihály cikke egyszerűen elképesztő! Aki képes ilyen cikket megírni, ne nevezze magát újs... (2008.03.12. 17:04) A sajtó is voksolt
  • Toth Anna: Kedves Vitray Úr! Én csak elismeréssel tudok Önröl beszélni talán aki kritizálja az nem tudja, hog... (2007.12.22. 21:44) Fontos, hogy itt vagyok - Vitray Tamás
  • e-Vita: Hát, nem szivesen mondom, de úgy néz ki, hogy igazad lehet. Én még ilyen fokú, értelmetlen, indoko... (2007.12.07. 09:59) Diktatúra!
  • dap: Kedves lilllaa! Felvetésedre reagálva legalább leírhatom, amit a cikkbe anno még akartam, de akkor... (2007.10.26. 22:57) Cooladagolás
  • Munchausen: Azért hiányoltam az "Így is jó"-t, mostan különösen aktuális megint. (2007.05.29. 08:46) Képriport - Zorán koncert a BS-ben

Diktatúra!

2007.12.04. 21:00 dap

Khm, bocs a hatásvadász címért, de most kiborultam. Elmondom a tényeket: van ez a kapcsolat.hu (direkt nem linkelem, bár mondjuk amilyen szavazások ott vannak, lehet, hogy érdemes megnézni), tegnap írt róla az index, lényeg, hogy komancs közösségi site - szép kezdeményezés, ráadásul bizonyos pártoknál még mindig közelebb áll hozzám a maszop, és még Ferenc nap is volt tegnap (muhaha), hát a csillagok is azt súgták, hogy regisztráljak. Meg is tettem, de már a lap első meglátogatásakor láttam, hogy milyen baromságokat tesznek ki szavazásra (a címoldalon random dobál ki a tagok által beküldött szavazások közül, az elsőt idézem is:
"Véleményetek szerint jól csinálja Gyurcsány Ferenc miniszterelnők?
Tessenek választani! Pontosabban válasszatok elvtársak! Előtte azért gondolkozzunk el, - és tekintsünk el attól, hogy hosszú ö-vel írta a miniszterelnök szót [nyilván az ismeretlen szerző tudatalattijában ott mozgott a női kvóta elbukása felett érzett mély fájdalom], - mi is a kérdés: mégis mit csinál jól Ferenc? És ha az a véleményem, hogy nem, akkor az nem egyértelmű? Mondjuk ez jogos, mert azt sem tudjuk, mire vonatkozik a kérdés... Nem megyek bele jobban, mert most nem GyF-t akarom szidni, hanem ezt a honlapot, amihez úgy tűnik, túl sok köze nincs [na ezt pl. jól csinálta - igen, egyértelmű!]. Nem bírom ki, még egyet idézek:
"Ön szerint mondjon le a köztársasági elnök?
Én sem szeretem Sólymot [nem lehet nem az ő számlájára írni, hogy a zsidók nem ülnek le vele egy asztalhoz - mind közül talán ez a legsúlyosabb kritika vele szemben, illene elgondolkodnia rajta], de basszus nem lehet az a véleménye az embernek, [akár egy baloldalinak is - most megint ő a legnépszerűbb politikus - bájdövéj itt a baj, hogy ő is politikus, a szó negatív értelmében, és nem államférfi a szó pozitív értelmében,] hogy így is köll csinálni, keményen, patriarchálisan. Na mindegy, le kéne szoknom a zárójelezésről), ekkor máris tudtam, hogy én is akarok csinálni. Regisztráltam (amihez meg kellett adni a politikai orientációt - ezt most nem kritikaként mondom: korrekt, és van a lehetőségek között jobboldali opció is - illetve ezt meg kellett indokolni), és azzal a lendülettel megcsináltam a szavazást, ami nagyjából így festett: Szerintem ezen szavazások többsége okos kérdés releváns válaszokkal/ okos kérdés irreleváns válaszokkal/ hülye kérdés releváns válaszokkal/ hülye kérdés irreleváns válaszokkal. Tényleg nem hittem volna, hogy ezt moderálják (lehet, hogy ez is hülye kérdés, de azért mégsem olyan nagyon manipulatív), erre fel a következő emailt volt szerencsém kapni ma  délután: "Tárgy: Kapcsolat.hu moderálás értesítés
kapcsolat.hu
 
Kedves xy (azaz én)!

A(z) Szerintem ezen szavazások többsége... szavazás moderálásra került
a moderálási elvek alábbi pont(jai) alapján: 55, 76Tiltás: törlés..
 
Minden jog fenntartva: Kapcsolat.hu
Hát, erősen bízom benne, hogy ezzel nem sértem meg a kapcsolat.hu jogait, mert ezek alapján tuti tömlöcbe vetnének, ha mondjuk a piros designvonalak le volnának védetve... Azért vessünk egy pillantást a moderálási elvekre: eleve vitaközösségről beszélnek. És miről kéne vitatkozni? Feri elképesztően jól csinálja, vagy netalán hihetetlenül jól? Sólyom maga az ördög (hopp, itt máris ki kéne tiltani engem, ha eddig nem történt volna meg, az ürdüng csak a hívők szerint létezik, micsoda reakciós elem lehet, akiben ez felmerül), vagy csak dühöngő őrült (de még egyszer mondom, ettől még nehogy az jöjjön le bárkinek, hogy Sólyom-rajongó vagyok)...
Lényeg, hogy a kérdésemet a "moderátorok technikai vagy tartalmi rombolásnak" minősítették... Éljen a szólásszabadság, de mindegy, mondanám, rendben (persze nincs rendben!), hogy nem bírják a kritikát, de miért kell "azonnal és véglegesen" tiltani?? Tényleg ennyire berögzült a kommunizmus? Nem hittem, hogy ennyire hülyék...
Pedig jól is elsülhetne (elsülhetett volna?) ez az egész...

1 komment

Címkék: hülyék pol tiltás elégvót kapcsolat.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://davel.blog.hu/api/trackback/id/tr44252561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e-Vita · http://e-vita.blog.hu 2007.12.07. 09:59:41

Hát, nem szivesen mondom, de úgy néz ki, hogy igazad lehet. Én még ilyen fokú, értelmetlen, indokolatlan moderációt még életemben nem láttam. Ill. dehogynem: korábban egy másik balos fórumon. Egyszerűn nincs rá más magyarázat, minthogy hatalmi szóval óhajtják szűk mederben tartani a népséget. De úgy be fog fulladni az egész, mint a többi. Csak az a kevés behódoló-típus marad meg.
Egyszerűen az eszem megáll! Egyszerűen lehetetlenné teszik az érdemi vitát, kömmunikációt.
Mondom ezt úgy, hogy határozottan baloldalinak mondom magamat, és el vagyok keseredve, ha a baloldalon nincs más választék, más szemlélet, más mentalitás. Mert ekkor a jobboldal (szélső, és még szélsőbb) nyílegyenesen menetel az újabb győzelmek felé...
süti beállítások módosítása