Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Véleményeim...

„Létezik egy általános igazság: mindenki hazudik. A változó csak az, hogy miről.” - Dr. House

Friss topikok

  • Lilo: Kocsis L. Mihály cikke egyszerűen elképesztő! Aki képes ilyen cikket megírni, ne nevezze magát újs... (2008.03.12. 17:04) A sajtó is voksolt
  • Toth Anna: Kedves Vitray Úr! Én csak elismeréssel tudok Önröl beszélni talán aki kritizálja az nem tudja, hog... (2007.12.22. 21:44) Fontos, hogy itt vagyok - Vitray Tamás
  • e-Vita: Hát, nem szivesen mondom, de úgy néz ki, hogy igazad lehet. Én még ilyen fokú, értelmetlen, indoko... (2007.12.07. 09:59) Diktatúra!
  • dap: Kedves lilllaa! Felvetésedre reagálva legalább leírhatom, amit a cikkbe anno még akartam, de akkor... (2007.10.26. 22:57) Cooladagolás
  • Munchausen: Azért hiányoltam az "Így is jó"-t, mostan különösen aktuális megint. (2007.05.29. 08:46) Képriport - Zorán koncert a BS-ben

Új rovat: fontos, hogy itt vagyok

2007.05.15. 00:00 dap

Nem, a cím nem rám vonatkozik, hanem olyanokat szeretnék szépen lassan, ahogy éppen eszembe jut, bemutatni, akikről úgy gondolom, hogy fontos, hogy itt vannak (hogy miért éppen ez lett a rovat címe, arról még kiegészítést írok az első cikkhez). Egyelőre még csak pozitív hősökön gondolkoztam, de nem zárom ki, hogy olyanokról is írok, akik ugyan fontos, hogy itt vannak, de jobb lenne, ha nem lennének... Mindenesetre ez egy lassú folyású rovat lesz, útközben még sok minden változhat.
Kicsit konkrétabban: olyan közéleti személyiségekről szeretnék írni, akik már letettek valamit az asztalra - ez azért determinálja, hogy ebben a rovatban végre kicsit elszakadok a politikától, és a (közepesen tág értelemben vett) kultúra mezejére merészkedem, amit eddig csak Vonnegut kapcsán tettem meg (persze ezt is csak az alapján írom, hogy eddig errefelé gondolkoztam, de azért itt sem zárom ki teljesen a politikát, főleg ha a negatív hősöket is alannyá teszem).
Mindenkitől, akiről szó esik a rovatban, szeretnék majd egy jellemző (vagy akár meglepő) idézetet megmutatni, és nem szándékozom senkiről életrajzot írni, csak néhány olyan kontrasztot emelnék ki, amit fontosnak tartok.
Lényeg az, hogy mostantól újra meg újra visszatérő témánk lesz egy-egy ember bemutatása, persze szigorúan személyes nézőpontból, hiszen végül is számomra fontos, hogy itt vannak.

Szólj hozzá!

Címkék: rovat ittvagyok fhi

A bejegyzés trackback címe:

https://davel.blog.hu/api/trackback/id/tr8975835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása